poniedziałek, 8 sierpnia 2011

W odpowiedzi...

Znowu pada. W domowym przetwórstwie krótka przerwa, mili goście odjechali, można spokojnie zasiąść do komputera. A tu okazuje się, że są osoby, które podzielają moje pasje - radość ogromna.Ktoś zechciał swój wolny czas przeznaczyć na czytanie wpisów, ktoś je skomentował...Dziękuję wszystkim. Traktuję to jako wielką choć niezasłużoną nobilitację.
basja - herbatka z liści porzeczki może lekko obniżać ciśnienie; mlecz wspomaga rozwój mikroorganizmów, przyciąga dżdżownice, a te poprawiają strukturę gleby, można dodawać go do pryzm kompostowych. Dzięki raz jeszcze - Twoje uwagi są naprawdę inspirujące.
Joanno - miło mi będzie.
testERko - jeśli dużo czasu spędzasz przy komputerze, wiedz, że biały ser korzystnie wpływa na wzrok.Smacznego życzę.
ONA - ostrożnie, czosnek jest ciężkostrawny.
I na koniec: nie jestem zielarką. Ja jedynie usiłuję dociec, co przyroda (przecież ceniona i szanowana od wieków) ma do zaoferowania współczesnemu człowiekowi. I, o ile to możliwe, z tej oferty korzystam. Ot wszystko.

1 komentarz:

  1. ja od zeszłej jesieni zaczynam zgłębiać temat,a zaczęłam od ksiązki S. KOrżewskiej... i tak powolutku się wczytuję :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń